Themafeesten
Je wilt iets bijzonders! Daarom kun je kiezen voor een van onze themafeesten zoals bijvoorbeeld de Disco Party, de Foute Party of de Ibiza Party. Of een Dance Classics avond waarin alle grote hits uit de jaren ’80 en ’90 voorbijkomen! Wij organiseren themafeesten en bedrijfsevenementen door heel Nederland.
De Gooise DJ boeken begint met een vrijblijvend gesprek waarin jullie de wensen kenbaar maken. Wij geven dan vrijblijvend advies en stellen een plan op. Wil je een receptie of meeting met slechts achtergrond muziek? Of kiezen jullie voor een spetterend feest met een DJ die de lekkerste beats aan elkaar mixt. Alles kan!
Voor onze themafeesten beschikken we over geweldige lichtshows, verlichte DJ booths en uiteraard uitstekende apparatuur. Jullie muziekwensen staan centraal en worden vooraf vastgelegd door onze Event Manager.
We zorgen bovendien dat we met jouw budget het meeste uit je feest halen! Dat kan, zelfs met een saxofonist en een geweldige fotobooth!
Stappenplan Bedrijfsfeest
Organiseer je binnenkort een bedrijfsfeest en wil je daarbij graag een DJ, saxofonist en/of band inhuren? Als evenementenorganisator weten wij als geen ander hoe belangrijk het is om een feest tot in de puntjes te organiseren. Om je op weg te helpen, hebben we een stappenplan voor je opgesteld. Dit stappenplan bevat alle stappen die je kunt volgen om het perfecte bedrijfsfeest te organiseren met muzikale ondersteuning.
Stap 1: Stel een team samen van organisatoren en bepaal het budget
Voordat je begint met het organiseren van het feest, is het belangrijk om het budget vast te stellen. Bepaal hoeveel geld je wilt uitgeven en houd hierbij rekening met eventuele extra kosten naast de kosten voor de DJ, saxofonist en/of band.
Stap 2: Bepaal de locatie
Daarna is het belangrijk om de locatie te bepalen. Kies een locatie die geschikt is voor het aantal gasten dat je verwacht en waar je de gewenste muziekinstallatie en evt. een podium kunt plaatsen.
Stap 3: Kies de muzikale invulling, de DJ
Bedenk welke muziekstijl je wilt hebben op het feest en welke artiesten daarbij passen. Een DJ is geschikt als je een breed scala aan muziekgenres wilt horen, terwijl een saxofonist erbij zal zorgen voor een unieke en sfeervolle toevoeging. Een band kan ook een goede keuze zijn als je een specifieke muziekstijl wilt horen.
Stap 4: Boek de DJ en artiesten en neem contact op met onze Event Manager
Als je de DJ en evventueel artiestenboekt, neemt onze event manager contact op om te helpen met alle aspecten van de organisatie. Door onze ervaring zal dat zeker helpen. Zorg trouwens dat je op tijd begint met boeken, zodat je zeker weet dat je DJ, Saxofonist en band nog beschikbaar zijn op de gewenste datum. Bespreek ook de wensen en mogelijkheden met de artiesten, zoals de duur van de optredens en het aantal sets dat ze zullen spelen. Bespreek ook de muziekwensen in detail. Nu je met ons je bedrijfsfeest of personeelsfeest organiseert, kun je beginnen aan de invulling van het draaaiboek dat we standaard voor je klaar hebben liggen. Maak altijd gebruik van een draaiboek. Dit is de belangrijkste tip in dit artikel. Een draaiboek helpt je enorm bij het uitwerken van alle details. Dat zijn er namelijk altijd veel meer dan je denkt. We helpen je daar graag bij en tijdens je feest verschaft het draaiboek het hele organisatieteam duidelijkheid. Fijna ls iedereen weet wat hij of zij moet doen en wanneer en waar!
Stap 5: Regelen van de geluidsinstallatie
Om de muzikale invulling goed tot zijn recht te laten komen, is het belangrijk om de juiste muziekinstallatie te regelen. Wij kunnen dat regelen uiteraard, voor zowel grote als kleine evenementen. Bespreek met de locatie wanneer er opgebouwd kan worden. Vaak is er wel even tijd nodig om de ruimte om te toveren tot een echte feestzaal. Wij zorg er ook eventueel voor dat er een technicus aanwezig is om alles goed te laten verlopen.
Stap 6: Overige benodigdheden zoals een fotobooth en catering
Naast de muzikale invulling zijn er nog meer benodigdheden die niet mogen ontbreken op het feest. Denk bijvoorbeeld aan een fotobooth, de versiering, de aankleding voor bijv. je disco party, de catering en de drankjes. Zorg dat je alles op tijd regelt en bespreek eventuele speciale wensen met de locatie en leveranciers.
Stap 7: Promotie van het evenement en beveiliging
Om zoveel mogelijk gasten te trekken, is het belangrijk om het evenement goed te promoten. Maak gebruik van verschillende kanalen, zoals social media, nieuwsbrieven en flyers. Zorg dat de informatie duidelijk en overzichtelijk is en maak gebruik van aantrekkelijke afbeeldingen. Zorg ook altijd dat er beveiliging is op je feest. Dat is altijd gewenst, voorkomen is beter dan genezen zullen we maar zeggen.
Met deze stappen kun je een geweldig bedrijfsfeest organiseren met de gewenste muzikale invulling. Wij als evenementenorganisator hebben veel ervaring met het organiseren van diverse feesten en kunnen je hierbij helpen. Neem gerust contact met ons op als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt bij het organiseren van het perfecte bedrijfsfeest.
Wat kost een bedrijfsfeest?
Dat is moeilijk te zeggen, ieder feest is anders en het hangt van veel factoren en extra’s af. Maar uit ervaring weten wij: reken voor een leuk bedrijfsfeest met een goede muzikale invulling en lekker eten en drinken op 100 euro per persoon. Daar is het boeken van een DJ inbegrepen. Met een volledige DJ show uiteraard.
Meer info over bedrijfsfeesten